ني ني نازني ني ناز، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

نی نی ناز هدیه الهی

اولین دیدار

1391/11/5 15:49
129 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت نی نی نازم دیروز اولین دیدار من و بابا امیر با شما گل دختر یا شایدم گل پسر بود

الهی قربون اون قد ٩.٧١ میلیمتریت برم من که از دیروز ما رو عاشق خودش کرده

قشنگ مامان دیروز رفتیم سونو گرافی نرگس تا صدای قلب کوچولوت را بشنویم و جون بگیریم تالاپ تولوپ تالاپ تولوپ .... قربون صدات برم عزیزم

               تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

از خدا خواستم تا مهربونترین قلب دنیا را برای تو بزاره و همیشه و تا ابد من و بابا امیر را با صدای قلب قشنگ تو زنده نگه داره.

شاید بهترین لحظه عمرمون را عزیزم تجربه کردیم لحظه ای که هیچوقت برامون تکرار نمیشه عزیزم نمیدونی وقتی دکتر داشت تو رو تو مانیتور نشون میداد که این تویی و اون قلب قرمز کوچولویی که تو سینه تو میزنه ما چه حالی کردیم و همون لحظه خدا را سپاس کردم که این لطف و موهبت الهی را  به ما ارزانی داشته و من میتونم یه فرشته را تو دلم داشته باشم و عاشقانه دوستش داشته باشم و زندگی من و بابا امیر را شیرین تر کنه.خلاصه دکتر به ما برگه سونوگرافی را داد و ما ازش خواستیم تا یه CD از زيباترين لحظه دنيا را به ما بده البته بابا امير هم خودش فيلم گرفت و ما اولين فيلم لو رفته از شما را  با مامان اكرم و بابا محسن و دايي متين ديديم

                                      

نيني نازم از خدا ميخواهم كه هميشه سلامت باشي و با قلب مهربونت بهترين ها را  بخواي و خداوند مهربون هم بهترين ها را براي تو بخواد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان جون نی نی
5 بهمن 91 10:52
سلام مبارکتون باشه یکی از بهترین لذتهای دنارو چشیدین
انشاالله به سلامتی میاد بغلت
برای همه و منتظرها هم دعا کن الان دعای شما استجابتش خیلی نزدیکه برای منم دعا کن


[hr


ممنون