ني ني نازني ني ناز، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نی نی ناز هدیه الهی

بابا جون روزت مبارک

1392/3/12 14:53
520 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماهان کوچولوی ما

 

 

اسمت را دوست داری پسرم من و بابایی که خیلی دوسش داریم و چند روزی که شما را به این اسم صدا میکنیم و امیدوارم مثل یک ماه تابان باشی و به زندگی من و بابایی روشنایی و برکت بدی

ببخشید که مامانی خیلی وقت اینجا را به روز نکرده آخه عزیزم به خاطر شما مامانی دیگه خونه نشین شده و از اول خرداد دیگه سرکار نمیرم البته از این بابت هم خوشحالم هم ناراحت

خوشحالم از بابت اینکه میتونم بیشتر به خودم و شما برسم و آرامش بیشتری دارم و ناراحتم به خاطر اینکه سالها بود که به سرکار رفتن و مستقل بودن عادت کرده بودم و حالا باید خودم را جور دیگه ای سرگرم کنم.

بگذریم عزیزم مهم اینه که از این به بعد کار و وظیفه مهمتری دارم و اونم شما هستی ماهانم.

برای کار کردن دوباره شاید وقت دیگهای هم باشه ولی برای تربیت درست و مادری کردن نه.

قربونت برم الان تقریبا شش ماهه که مامانی میزبان شما کوچولوی دوست داشتنی تو دلشه و خدا را شکر تا الان که خیلی آقا بودی امیدوارم این مدت باقیمونده هم خوب خوب بگذره

تو این چند روز که وقت نکردم به وبلاگت سر بزنم خیلی اتفاقا گذشت از خداحافظی من از شرکت تا روز پدر و اتفاقای دیگه.

از روز پدر برات بگم که امسال امیر جون هم دیگه بابا شده بود و میدونم که خیلی خوشحاله و منتظر اون لحظه ای که تو با صدای قشنگت صداش کنی و بگی بابا و به قول خودش دلش قنج بره عشقم

مامانی هم یه هدیه ناقابل برای بابایی خرید البته به اتفاق خود بابایی رفتیم و یک دست لباس مردونه شیک برای بابایی خریدیم و بابایی را یه عالمه بوسش کردم و روزش را تبریک گفتم البته به اتفاق شما ماهان زندگیم

برای بابا محسن هم یه بلوز شیک با یه کراوات از طرف شما خریدیم و خیلی خوشش اومد بابایی

الهی قربون بابا محسن برم که تو دنیا یه دونست عاشقتیم بابا جونی و از خدای مهربون میخوام که همیشه سلامت باشید و عمر طولانی داشته باشی

عاشقتیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم بهترین بابای دنیا

و اگه  با هر زبونی تشکر کنم نمیتونم جبران یک لحظه محبت های شما را بکنم

بینهایت دوست داریم

حالا هم که دیگه تو خونه وقتم آزاده و سرگرم  پیدا کردن سرویس خواب برای شما که ایشالا یه خوشگلش را پیدا کنیم

راستی چند روز پیش برات گهواره خریدیم از همونهایی که مامانی دنبالش بود مارک روبا که به کنار تخت خودمون وصل میشه و بعدها هم که شما بزرگ شدی برای برادر یا خواهر کوچولوت استفاده میکنیم و بعد هم تبدیل به یک مبل برای کنار اتاق خوابتون میشه .

ایشالا وقتی سیسمونیت را چیدیم از اتاقت عکس میندازم و میزارم برات اینجا عزیزم.

مواظب خودت باش ماهانم و بهترینها را از خدای مهربون بخواه که برات مقدر بکنه.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمیه
12 خرداد 92 14:25
آخی ایشالله که به موقع فرشته کوچولوت مهمون خونتون بشه و زندگیتون رو شادتر و زیباتر کنه



ممنونم ازت سمیه جون ایشالا خودت و نینیت همیشه سلامت باشید و ممنونم که به وبلاگ پسرم اومدی خوشحال میشم بازم بیای