ني ني نازني ني ناز، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

نی نی ناز هدیه الهی

ولنتاين

1391/11/26 15:43
253 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روي ماهت عزيزم

شما الان يازده هفته شدي نازنينم ، چند روزي كه حالتهاي جديدي پيدا كردم ماماني مثلا آب تو دهنم جمع ميشه تا حدي كه نفس كشيدن برام سخت ميشه و دو كلمه نميتونم حرف بزنم از دست تو آتيش پاره ، بابايي هم كه منو ميبينه خندش ميگيره!يه كمي هم سرما خوردم و صدام گرفته ولي به خاطر گل روي شما هيچ دارويي نميخورم ديگه با آب پرتقال و سوپ سعي ميكنم درمان بشه.

راستي چند روزي هم دختر دايي خوكشلت مهمونمون بود حسابي شيرين كاري ميكرد و دل ما رو برده بود ، فردا يلداي من دو ماهه ميشه قربونش بره عمه سارا

كي ميشه تو هم به دنيا بياي و با يلدا بازي كنيد و ما از ديدنتون و بازي كردنتون كيف كنيم نفساي من.

راستي ميدوني امروز چه روزيه ؟ 14 فوريه يعني روز ولنتاين

 امروز رو به اسم روز عشاق نام گذاري كردن يعني روزي كه به هر كي دوستش داري عشق بورزي و محبتت را با يه هديه كوچيك يا يه بوسه تقديمش كني ،البته ماماني من زياد تو اين خطا نيستم به بابايي گفتم تو همين كه روز زن و تولدم و سالگرد عقد و سالگرد عروسيمون و عيد نوروز رو برام هديه بخري كافيه من زياد ازت توقع ندارم به خدا !!!!

خلاصه بابايي هم چشماش گرد شده بود و ميخنديد

البته خداييش و بگم تو اين مدتي كه از ازدواجمون ميگذره همه رو برام كادو خريده، البته ماماني هم خريده ها ولي ديگه داريم مامان ميشيم از ما زياد توقع نميره .

خلاصه ما هم ديگه يه كم جو گير شديم و تصميم گرفتيم امروز رو به هر كي كه بهش عشق ميورزيم تبريك بگيم اول از همه به همسر گلم تاج سرم و عشق زندگيم تبريك ميگم و بهش ميگم كه كار من ديگه از عاشقي گذشته ديوونت شدم رفت!!اين گلهاي زيبا رو هم بهت تقديم ميكنم البته با يه عالمه بوسه!تقديم به همسرم

بعد از همسر گلم به شما كوچولوي نازنينم تبريك ميگم بله به شما عشقم درسته كه نميبينمت ولي حس بودنت برام دلگرميه نازنينم اين عكس را هم به تو فرشته كوچولوم كه قلبم براي قلبت ميزنه تقديم ميكنم

 عاشقتم

تبريك بعديم براي دو تا فرشته هست كه خدا هميشه حفظشون كنه و سايه سر ما باشن

براي مامان و باباي مهربونم كه هيچ جوري نميتونم محبتاشون را جبران كنم اينقدر مهربونن كه هيچ جمله را براي ابراز محبت لايق نميدونم اما بهتون ميگم كه *كوتاه ميگويم دوستت دارم اما از دوست داشتنت كوتاه نمي آيم*

اين گلها را با يه عالمه بوسه تقديم به شما ميكنمبراي دو فرشته

خب ني ني نازم حالا ديگه فكر كنم تو هم دلت بخواد كه اين روز را يه جوري به ما تبريك بگي ، فكر اونشم كردم و اين تصوير را از طرف شما براي همه اونهايي كه دوستشون داري ميزارم ني ني ناز در حال تبريك گفتن ولنتاين

ولنتاين همه مبارك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)