ني ني نازني ني ناز، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

نی نی ناز هدیه الهی

بابایی و مامانی عروسیتون مبارک

1391/12/1 11:00
139 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت عزیز دل مامان و بابا

میدونم حسابی داره بهت خوش میگذره و مشغول بازی و شادی با فرشته هایی عزیزم

قشنگم میدونی دیشب چه مناسبتی بود؟

دیشب سالگرد ازدواج مامان جونی و بابا جونی بود و امسال شما هم مهمون ما بودی

عزیزم و ما به افتخار این شب عزیز جشن گرفتیم و جای شما را هم خالی کردیم و به

اتفاق مامان اکرم و بابا محسن و دایی متین جون رفتیم رستوران و شام خوردیم و کادو

دادیم و کادو گرفتیم و خلاصه جشن کوچولویی گرفتیم

میدونی کادو مامان سارا چی بود؟

بابا امیر برای من یه تبلت خریده بود وای نمیدونی چقدر ذوقیدم و کلی بابایی را بوسش کردم

 

آخه حسابی سوپرایزم کرده بود و من اصلا توقع نداشتم.

بعد که رفتیم رستوران من هم بابا امیر را سورپرایز کردم و دو بسته کادو خوکشل به

بابا امیر دادم و گفتم که نینی ناز برامون کادو گرفته هم برای مامان و هم برای بابا!

راستم گفتم بالاخره شما هم تو انتخاب این کادو با من سهیم بودی قربونت برم و بابا

امیر هم بازش کرد و دید که دو تا ادکلن خوشبو یکی برا مامان و یکی برای بابا شما

برامون خریدی .

قربونت برم که از الان اینقدر گلی که برای مامان و بابا کادو هم میخری

خلاصه مامان اکرم و بابا محسن هم سورپرایزمون کردن و صد هزار تومن بهمون کادو

دادن قربونشون برم من که همیشه ما رو شرمنده میکنن

خلاصه جشن و شادی ما دیگه با شیطنت های شما تموم شد و رفتیم خونه

ایشالا سال دیگه شما هم تو بغل ما هستی و یه جشن حسابی میگیریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)