ني ني نازني ني ناز، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

نی نی ناز هدیه الهی

از طرف يه مامان مهربون

1391/11/12 15:47
160 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلك من صبحت بخير گل من

 

چند روزي هست كه خيلي گل شدي ديگه مامان حالت تهوع نداره و از اين بابت خيلي خوشحاله

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

عشق من خيلي گردشي هستي ها مثل مامان بابات

 

 با اين تفاوت كه فعلا فقط تو خواب مامان اكرمت ميگردي هر دفعه خودي نشون ميدي و دلبري مي كني و هر دفعه يا دخملي يا پسمل تكليف ما رو روشن كن بالاخره شازده پسري يا شاهزاده خانوم

 

خلاصه از ۵۵ روزگي شما من حالم بهتر شده و روزهاي خوبي را داريم شكر خدا

ديشب بالاخره تو خواب مامان سارا هم اومدي فرشته من و واقعا مثل يه فرشته بودي

 

فكر كنم تازه به دنيا اومده بودي و من داشتم حمومت ميكردم كوچولوي من مثل يه عروسك بودي و جالب اينجاست كه من به تنهايي و با اعتماد به نفس اين كار و ميكردم انگار كلي تجربه داشتم!

 

حتما برات سواله كه من كه تو رو حموم كردم بايد فهميده باشم كه دخملي يا پسر؟

بله فهميدم شاه پسر بودي و چقدره هم آقا بودي

از حموم كه اومدي بيرون داشتي با بابا محسن بازي ميكردي و لباست را تنت ميكردن و يه چيزايي هم ميگفتي كه يادم نيست!

خلاصه نازدونه من هر چي هستي و هر جا هستي خيلي مراقب خودت باش و حسابي كيف كن كه اين روزها را هيچ وقت يادت نمياد

 

از طرف من هم خدا را يه ماچ آبدارش كن

قربون خداي مهربون و فرشته اي كه به من و بابا امير داده برم

 

از طرف يه مامان مهربون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

معصومه
12 بهمن 91 12:47
سلام عزیزم.ان شاالله که هرچی دلت میخاد باشه نی نیت..اما با این خوابی که دیدی من حدس میزنم دخمل باشه نی نیت هوراااااا...سالم باشه هر چی باشه.نه؟
مامان عاطفه
12 بهمن 91 18:58
ای جونم.ایشالا هرچی هست سالم باشه و بیاد تو بغل مامان باباش.بوووس برا نی نیه جیگولی.پیش نی نیه منم بیا عزیزم تا نی نی هامونو با هم آشنا کنیم