ني ني نازني ني ناز، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نی نی ناز هدیه الهی

آخرین مطلب

1392/6/17 19:28
508 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه من ماهان زندگیم

امروز که این مطلب را برات مینویسم آخرین درد و دلهای من با تو و خدای خودم

در دوران بارداریم هست.

نازنینم فردا دکتر برام وقت عمل گذاشته و باید شما فرشته آسمونی را به زمین

بیاریم.

ماشالله خیلی پسر خوبی بودی و 40 هفته تمام تو دل من زندگی کردی و به

قول معروف مستاجر نمونه بودی و حالا موعد تحویل خونت رسیده و باید اسباب

کشی کنی!

ماهانم به خاطر همه روزهای خوبی که به من و بابا امیر هدیه کردی از تو و

خدای مهربونم تشکر میکنم.

از اینکه من و بابا امیر را به عنوان بابا و مامانت انتخاب کردی هم ازت ممنونم

از خدای مهربونم که خیلی خیلی ممنونم که هدیه ای به این بزرگی را به ما

داده و از خود خدای مهربونم میخوام که به ما کمک کنه تا بتونیم از شما فرشته

آسمونی خوب مراقبت کنیم و کمکمون کنه تا بتونیم شرایط خوبی را در تربیت و

پیشرفت و آینده شما فراهم کنیم.

این لحظه ها که دارم برات مینویسم خیلی برام سخت میگذره و یه جورایی

نمیدونم خوشحال باشم یا نه.

آخه تو 9 ماه در وجود من بودی و از باهم بودنمون لذت میبردیم.

9 ماه صدای قلب تو آرامش من بود.

9 ماه تکون خوردنات و شیطونیت برای من بزرگترین لذت دنیا بود.

9 ماه تمام فکرم این بود که کی میتونم روی ماهت را ببینم.

و حالا موقعش رسیده...

هم یه جور وصال هم یه جور جدایی که هر دو شیرینه!

ماهانم این روز و لحظه های آخر که آسمونی هستی برای ما زمینی ها دعا کن

تو خیلی به معبودم نزدیکی و خیلی براش عزیزی

خدای مهربون هر چی بگی برات برآورده میکنه پس از خدا بخواه...

بخواه که اول از همه این لذت پدر و مادر بودن را به همه بچشونه

بخواه که به ما پدر و مادرها قدرت و علم و لطفی بکنه تا بتونیم قدر این فرشته

های آسمونی را بدونیم و راه درست را نشونشون بدیم.

بخواه که همه پدر و مادر ها و پدر بزرگ و مادر بزرگها عمر طولانی همراه با

سلامتی داشته باشن و سایشون روی سر ما باشه.

بخواه که همه مریض ها شفا پیدا کنن.

بخواه که خودت و همه بچه ها عاقبت بخیر بشین و از یاران حضرت مهدی

موعود باشید.

بخواه که خدا بهترین آینده و سرنوشت را برات مقدر بکنه.

بخواه که باعث افتخار من و بابا امیر باشی.

بخواه که همیشه تنت سالم باشه و دلت شاد ماهانم

خلاصه هر چیزی که فکر میکنی از خدای مهربون که اینقدر تو و ما را دوست

داشته بخواه چون خود خدا گفته که همیشه بهترین ها  را از من بخواهید و اگر

به صلاحتان باشد به شما خواهم داد.

ماهانم انشاالله من و تو فردا همدیگر را میبینیم و این لحظه و این ثانیه ها

برامون یه خاطره میشه که هیچ وقت از خاطرمون نمیره مخصوصا که شما و بابا

امیر در یک روز متولد میشید!!!!

آره عزیزم آخه فردا تولد بابا امیر هم هست و  شما و بابا امیر تو یک روز زمینی

میشید.

معلوم هست  که خیلی همدیگر و دوست دارید و من خیلی خوشحالم که

اتفاق به این زیبایی براتون می افته.

بابا امیر سالروز زمینی شدنت مبارک  

و

ماهانم پیشاپیش تولدت مبارک

پسندها (1)

نظرات (1)

پانی تم
26 شهریور 92 18:42
طراحی و اجرای بی نظیر تم جشن تولد... جشن دندونی... """""" ساخت کلیپ های زیبا و به یادماندنی تولد""""""""" با کیفیت و قیمتی استثنائی کارهای اجرایی http://www.panitem.ir نمونه های طراحی http://panitem.ir/Forum نمونه کلیپ http://panitem.ir/page/clip با """""""پانی تم""""""" تفاوت و کیفیت را تجربه کنید...